♥ | Gakuen Alice Fan Club © 2009 | ♥
Türkiye'nin İlk ve Tek Gakuen Alice Fan Sitesine Hoşgeldin!
Forumu ve mesajları görebilmek için üye ol ya da giriş yap.

♥ | Gakuen Alice Fan Club © 2009 | ♥


 
AnasayfaAnasayfa  KapıKapı  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 Dolmuştan İnerken Söylenen Komik Sözler

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Fairy_Tale
Akademi Müdürü
Akademi Müdürü
avatar

Kayıt tarihi : 19/02/09
Mesaj Sayısı : 2701
Nerden : İstanbul
Tavşan : 3608

MesajKonu: Dolmuştan İnerken Söylenen Komik Sözler   Paz Mayıs 31, 2009 7:42 am

Dolmuştan inmek için söylenebilecek müthiş komik sözler...!
- Şöför bey inecek var..
- Müsait yerde mi?
- ee...evet


- Abi durakta salla bizi..


-Şöför bey muhteşem bir yerde indirir misin ! (Gerçektir yaşanmıştır)
Şöfor de ;
- Size layık değil ama teyze ! der ve indirir...


-Müdür bizi sağda tükürüver


-Hadi artık inek
+Ne ineği lan ne diyon sen?
-Artık İnek diyom İnek
+ulan...
-kıtmısın yaw!?! ne laf anlamaz şeysin inek...
-sensin lan inek.!


-Abi ışıklarda indirir misin?
-Neden karanlıktan korkuyor musun?


-Hacı amca:mübarek bi yerde inebilirmiyim evladım?
-Şöför amca: İlerde cami var hacım orda indireyim mi seni?


-şöfööörr sağda silkele bizi
-buyur abi?
-indir laaan.


Sigorta hastanesinin önünden geçerken
-Abi beni sigortada bırak...


-Sağda inebilir miyim?
-Soldan inilmiyor zaten kardeş...


- Şu parayı şöföre uzaltırmısınız ? denmesi.
Ne uzaltıyoruz, bayıltacağım bu söz yüzünden birisini bir gün... Al sana uzalttım işte ! Töbe töbe, günaha sokar insanı bunlar...

________________________________________________


H İ L A L ♥️ N A T S U
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gakuenalice.ace.st
sena
3 Yıldızlı Öğrenci
3 Yıldızlı Öğrenci
avatar

Kayıt tarihi : 22/04/09
Mesaj Sayısı : 1355
Nerden : istanbul
Tavşan : 1493

MesajKonu: Geri: Dolmuştan İnerken Söylenen Komik Sözler   Paz Mayıs 31, 2009 8:42 am

ayyyy harika yaaa saol :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.shippuuden-animeci.yetkinforum.com
Ice_Princess
Moderatör
Moderatör
avatar

Kayıt tarihi : 22/04/09
Mesaj Sayısı : 1340
Nerden : Hatay / Antakya
Tavşan : 1607

MesajKonu: Geri: Dolmuştan İnerken Söylenen Komik Sözler   Paz Mayıs 31, 2009 9:01 am

Alıntı mı?

________________________________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
.!.eLiF.!.
Alice Profesörü
Alice Profesörü
avatar

Kayıt tarihi : 02/04/09
Mesaj Sayısı : 2104
Nerden : !sTaNßuL
Tavşan : 2233

MesajKonu: Geri: Dolmuştan İnerken Söylenen Komik Sözler   Paz Mayıs 31, 2009 9:15 am

ya alıntı olması önemli mi neden herkes alıntımı dioo :s :s
oLsa noLcak oLmasa noLcak :S :S :S
payLasım iCn chok saL cnmm chok qsLmiss :)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.askherseyedeqer.eniyiforum.org
Prenses
Alışıyorum Galiba?
Alışıyorum Galiba?
avatar

Kayıt tarihi : 22/04/09
Mesaj Sayısı : 451
Nerden : Trabzon
Tavşan : 469

MesajKonu: Geri: Dolmuştan İnerken Söylenen Komik Sözler   Paz Mayıs 31, 2009 10:18 am

-Hadi artık inek
+Ne ineği lan ne diyon sen?
-Artık İnek diyom İnek
+ulan...
-kıtmısın yaw!?! ne laf anlamaz şeysin inek...
-sensin lan inek.!
  
Biraz hakaretli ama bu güzelmiş........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
₪Kristal KéLébék₪
Süper Moderatör
Süper Moderatör
avatar

Kayıt tarihi : 04/05/09
Mesaj Sayısı : 4156
Nerden : İzmir
Tavşan : 4663

MesajKonu: Geri: Dolmuştan İnerken Söylenen Komik Sözler   Paz Mayıs 31, 2009 10:27 am

.!.eLiF.!. demiş ki:
ya alıntı olması önemli mi neden herkes alıntımı dioo :s :s
oLsa noLcak oLmasa noLcak :S :S :S
payLasım iCn chok saL cnmm chok qsLmiss :)


Yani gerçekten bi önemi yok harika olmuş cnm saol paylaşım için :alkis: :alkis: :alkis:

________________________________________________









Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rock-forever.yetkinforum.com
yasemin
Alışıyorum Galiba?
Alışıyorum Galiba?
avatar

Kayıt tarihi : 01/05/09
Mesaj Sayısı : 491
Nerden : istanbul
Tavşan : 546

MesajKonu: Geri: Dolmuştan İnerken Söylenen Komik Sözler   Ptsi Haz. 01, 2009 8:24 am

bunler komikmiş ama ben münübüse binerken gerçekten böyle söylüyolar paylaşım için sağol
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
₪Kristal KéLébék₪
Süper Moderatör
Süper Moderatör
avatar

Kayıt tarihi : 04/05/09
Mesaj Sayısı : 4156
Nerden : İzmir
Tavşan : 4663

MesajKonu: Geri: Dolmuştan İnerken Söylenen Komik Sözler   Ptsi Haz. 01, 2009 5:57 pm

Bende de aynısı oluyor. Afedersiniz ama halktan çok serseriler var.

________________________________________________









Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.rock-forever.yetkinforum.com
xsakurax
Moderatör
Moderatör
avatar

Kayıt tarihi : 30/05/09
Mesaj Sayısı : 2560
Nerden : alice akademisi
Tavşan : 2789

MesajKonu: Geri: Dolmuştan İnerken Söylenen Komik Sözler   Cuma Tem. 17, 2009 12:55 am

ayyyy gülmekten ölücem yaaaa süperler sağol canım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://aliceakademisi.yetkinforum.com/forum.htm
yaz yağmuru
Yıldızsız
Yıldızsız
avatar

Kayıt tarihi : 18/07/09
Mesaj Sayısı : 89
Nerden : Bursa
Tavşan : 89

MesajKonu: Geri: Dolmuştan İnerken Söylenen Komik Sözler   Cuma Tem. 24, 2009 11:54 am

-Hacı amca:mübarek bi yerde inebilirmiyim evladım?
-Şöför amca: İlerde cami var hacım orda indireyim mi seni?
bu süpermiş sağol paylaşım için:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.smf123.net/s1/gmztopuz
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Dolmuştan İnerken Söylenen Komik Sözler   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Dolmuştan İnerken Söylenen Komik Sözler
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» kOmiK mekTUp
» Komik ve Anlamlı fotoğraflar
» (amigo nuRi) çok güzel :)
» Uydurulmuş Şarkı Sözlerii
» komik msn nicklerei

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
♥ | Gakuen Alice Fan Club © 2009 | ♥ :: Serbest Kürsü :: Komikler-
Buraya geçin: